Direktlänk till inlägg 1 november 2010

Rubrik saknas

Av alexandersson - 1 november 2010 18:45

Mitt sätt att skriva av mig känslorna som jag har kanske kan vara en blogg?

Jah har inte mått särskilt bra de senaste åren och värre blir det, psykologer är inget för mig...har haft en del men ingen har funkat.

Det fanns en som fick mitt förtroende och som jag kände en trygghet att prata med, men hon förråde mig, sände mig till PIVA!


Jag hatar PIVA, jag har varit tvångsinlagd där förut, med massa psykiskt sjuka människor som lever i sin egna lilla värld..

En äldre man klippte till mig i facet och kallade mig den mest ondskefullaste svartalfen han träffat, en gamal gubbe gick och klappade en i håret och sa att jesus älskade mig, att jag skulle komma till jesuland...en annan knölade in sig bakom stolar och visste knappt att han var vid liv, han gick med huvet på sne och dräglade och slog i väggarna.

Inte något ställe deprimerade människor borde hamna på, att gå och glo i stora korridorer med levande zombies!!


Det gör absolut inget om ni kommenterar, men min blogg skriver jag för min egen skull, för att släppa ut mina känslor och förhoppningsvis för att kunna läsa i framtiden och dra nytta av det Helvete som jag upplever för tillfället.


Hoppas ni mår bra där ute!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards